Warsztaty czarnego food designu

W ostatnią sobotę odbyły się warsztaty czarnego food designu organizowane w ramach Węgiel BOOM! w katowickim Archibarze. Prowadziła je Patrycja Walter, dzięki której każdy uczestnik mógł na własnej skórze (i podniebieniu) przekonać się, jak w ciekawy sposób połączyć przygotowanie potraw w czarnym odcieniu z designem. Stworzenie jadalnego uproszczonego schematu fragmentu struktury węgla kamiennego było zadziwiającym pomysłem, aczkolwiek wszyscy wykazali się kreatywnością i dbałością o szczegóły, dzięki czemu po ok. 1,5h mogliśmy ze smakiem spróbować naszego dzieła z przeróżnymi smakołykami. Prym wiodła czarna tapenada oraz konfitury Lux Pomady - Manufaktury Wyrobów Naturalnych. Mogliśmy się też przekonać jakie niezwykłe burgery serwuje się w Archibarze - na zdjęciu burger z krupniokiem. Mimo iż spodziewano się większej frekwencji, atmosfera na warsztatach była świetna - ja już nie mogę się doczekać kolejnych (ostatnich już) warsztatów dekorowania babeczek.



























0 odpowiedzi:

Prześlij komentarz

 

O mnie

Moje zdjęcie
Freelance Photographer

Fotografia to moja pasja i sposób na oderwanie się od rzeczywistości. Największą przyjemność sprawia mi praca z ludźmi, ponieważ wyzwala kreatywność i pozwala puścić wodze fantazji. Zależy mi na wydobyciu piękna zewnętrznego i wewnętrznego fotografowanych osób. Do każdej sesji podchodzę indywidualnie i gwarantuję niepowtarzalne ujęcia. Zapraszam do współpracy :)

KONTAKT

Wszelkie pytania czy propozycje współpracy proszę kierować na:
e-mail: sabbi.photo@gmail.com
telefon: 693857683