Efekty metamorfozy - Wygraj metamorfozę V

Kolejna sesja zdjęciowa w ramach projektu Wygraj metamorfozę (fotorelacja z poszczególnych etapów w poprzednim poście) - tym razem zupełnie odmieniona Agnieszka w nowej fryzurze, makijażu i dwóch stylizacjach. Pierwsza, bardziej w stylu casual, druga bardziej kobieca w pięknej chabrowej sukience - zwyciężczyni metamorfozy dzielnie pozowała mimo chłodu (na szczęście nie padał deszcz). A efekty... oceńcie sami :)

Uwaga! Zapraszam na ostatnią już, grudniową edycję Wygraj metamorfozę. Jeśli macie ochotę na zmianę swojego wizerunku, koniecznie zgłoście swój udział -> tutaj. Efekty metamorfozy i jej przebieg uwiecznię na sesji zdjęciowej :) Więcej szczegółów na fp na facebooku.

0 odpowiedzi:

Prześlij komentarz

 

O mnie

Moje zdjęcie
Freelance Photographer

Fotografia to moja pasja i sposób na oderwanie się od rzeczywistości. Największą przyjemność sprawia mi praca z ludźmi, ponieważ wyzwala kreatywność i pozwala puścić wodze fantazji. Zależy mi na wydobyciu piękna zewnętrznego i wewnętrznego fotografowanych osób. Do każdej sesji podchodzę indywidualnie i gwarantuję niepowtarzalne ujęcia. Zapraszam do współpracy :)

KONTAKT

Wszelkie pytania czy propozycje współpracy proszę kierować na:
e-mail: sabbi.photo@gmail.com
telefon: 693857683