Wygraj metamorfozę - edycja szósta

Witam serdecznie w nowym roku :) Długo mnie tu nie było, głównie przez pracę i projekt nad którym pracowałam przez ostatnie miesiące. Do tego jeszcze przedświąteczna gorączka, a później wymarzony odpoczynek w Zakopanem. Na szczęście powoli wracam do stałych obowiązków i zajęć, w tym do blogowania ;) Chciałabym Wam dzisiaj zaprezentować fotoreportaż z ostatniej edycji projektu Wygraj metamorfozę, podczas którego mogłam uwiecznić przemianę Karoliny - dziewczyny o niesamowitym spojrzeniu i cudnej urodzie. Z przyjemnością obserwowałam jak zmienia się z "szarej myszki" w piękną, pewną siebie kobietę. Po raz kolejny o całkowitą zmianę wizerunku zwyciężczyni zadbali: Aleksandra Frątczak (w roli stylistki i makijażystki), Atelier Krzysztof Holewa i OGGI boutique. Poniżej zdjęcia prezentujące poszczególne etapy metamorfozy:




 Zdjęcia z sesji zdjęciowej - w następnym poście :)

Zapraszam również do polubienia fun page'a SABBI PHOTO na facebooku. 




0 odpowiedzi:

Prześlij komentarz

 

O mnie

Moje zdjęcie
Freelance Photographer

Fotografia to moja pasja i sposób na oderwanie się od rzeczywistości. Największą przyjemność sprawia mi praca z ludźmi, ponieważ wyzwala kreatywność i pozwala puścić wodze fantazji. Zależy mi na wydobyciu piękna zewnętrznego i wewnętrznego fotografowanych osób. Do każdej sesji podchodzę indywidualnie i gwarantuję niepowtarzalne ujęcia. Zapraszam do współpracy :)

KONTAKT

Wszelkie pytania czy propozycje współpracy proszę kierować na:
e-mail: sabbi.photo@gmail.com
telefon: 693857683