Efekty metamorfozy - Wygraj metamorfozę VI

Pora pokazać sesję wieńczącą szóstą edycję projektu Wygraj metamorfozę, która odbyła się tuż przed Bożym Narodzeniem. Warunki atmosferyczne nie były zbyt sprzyjające, więc sesja odbyła się w gliwickiej Czekoladziarni. W tym niezwykle klimatycznym miejscu Karolina pozowała niczym prawdziwa fotomodelka, zniewalając swoim spojrzeniem i mimiką. Wnętrze Czekoladziarni, choć pełne ludzi, było idealnym tłem dla dwóch stylizacji przygotowanych przez Aleksandrę Frątczak. Efekty końcowe zaskoczyły nawet mnie - rzadko robię sesje w klimacie retro, ale mam nadzieję, że i Wam zdjęcia się podobają :)

Jest mi jednak trochę żal, że projekt Wygraj metamorfozę dobiegł końca i była to jego ostatnia edycja. Na szczęście na pewno jeszcze nie raz będę miała możliwość uwiecznienia na zdjęciach metamorfoz i poznania wspaniałych kobiet chcących przejść całkowitą przemianę. Jestem w stałym kontakcie z Olą, więc już teraz gorąco zapraszam Was do zapoznania się z jej ofertą, a ja z przyjemnością uwiecznię Wasz nowy wizerunek podczas sesji zdjęciowej :)



 

 

 




0 odpowiedzi:

Prześlij komentarz

 

O mnie

Moje zdjęcie
Freelance Photographer

Fotografia to moja pasja i sposób na oderwanie się od rzeczywistości. Największą przyjemność sprawia mi praca z ludźmi, ponieważ wyzwala kreatywność i pozwala puścić wodze fantazji. Zależy mi na wydobyciu piękna zewnętrznego i wewnętrznego fotografowanych osób. Do każdej sesji podchodzę indywidualnie i gwarantuję niepowtarzalne ujęcia. Zapraszam do współpracy :)

KONTAKT

Wszelkie pytania czy propozycje współpracy proszę kierować na:
e-mail: sabbi.photo@gmail.com
telefon: 693857683